av SR
Kunne i dag lesa om eit framifrå kvinnfolk i Bergens tidende. Her er ei som veit å utnytta seg av butikkane sine store ord, og det er slikt me likar!
At dei i kassa slår seg vrang overraskar meg ikkje, då slike har ein tendens til å engasjera seg litt vel personleg i deltidsjobben sin. Når sjefen peikar på tvilstilfelle og linkande, minnar me om prinsippet om at kunden alltid har rett. I tillegg minnast eg ei reklame frå Kiwi på 90-talet der ein mann fekk dobbel pris attende for ein banan som var bøygd feil veg.
Her er det som vanleg berre å krevja sin rett, og det med butikken sine reklamefilmar i ermet.
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Jeg bare lurer på hva hun skal med de dårlige jordbærene. Hvis hun bare kaster de i nærmeste søppelbøtte for å ha tjent noen kroner blir jeg mildt sagt irritert, da det ikk er er noen måte å behandle matvarer på. Artikkelen sier ingenting om hva hun skal med de, får håpe de blir spist av noen, de som er spislige :)
SvarSlettav KR
SvarSlettFint å lage syltetøy av slike jordbær, men eg trur ikkje du får vara + pengane på Kiwi sin fruktgaranti.