onsdag 2. oktober 2013

Produkttest: Kokkeklar middagspai

av KR

Denne har vore prisa til 4,90 kr på min lokale Kiwi førre og denne veka. Eg måtte fyrst spyrje beteninga om prisen var riktig. Veiledande pris ser eg ligg på minst det tidoble. Det gjenstår å sjå kor lenge Kiwi førar denne prisen, og om tilbodet er gjeldande i andre delar av landet også. Bruk kommentarfeltet!

Produkt: Kokkeklar middagspai
Innhald: Frosen deig og eggestand - samla 700g
Pris: 4,90 pr pk (7 kr kg)!
Fordøying: Maten glir lett ned, og går normalt gjennom kroppen.
Konstistens: Deiga i botn er vanskeleg å få godt stekt, men dette er eit generelt paiproblem. Det hjelp og prikke deiga godt med ein gaffel før forsteiking. Eggestanden er nøytral på smak, men gjev eit godt eggepreg på paifyllet.

Denne middagsposen er til sin pris heilt optimal for rask pai. Deiga tinast opp i 15 min, bakast og pressast ut i form/tilsvarande og forsteikast i 15 min på 225 gr. Valfritt fyll tømmast deretter i, men pass på å halde lågt væskeinnhald i råvarene, og ein tilset deretter frosne eggestandterningar og ost. Etter nye 30-35 min i omnen er paien klar iflg Stabburet, men underteikna lot han stå i 45 min.

Resultatet til Sparebloggen må seiast og vera smukt, om ikkje lyssettinga var god, så smakte paien vel så godt som prisen. Medrekna 1/3 skinkeboks (tilbodspris kr 15), ein lauk, 1/4 paprika, litt krydder og ost kostar denne middagspaien 18 kr eller 4,5 til 6 kr per porsjon avhengig av magemål. For ekstra magefyll serverast paien med tilbehøyr som salatblad, ein brødblings eller bønner.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar