onsdag 8. september 2010

FirstPrice-perler

av KR

FirstPrice leverar stort sett varene i mi og di hushaldning. Me veit kva me får, og det er sjeldan eit billeg FirstPrice-produkt verkeleg imponerar oss på pris. Det er låg pris me forventar! Somme gongar derimot, vert eg rørt og våt i blikket der eg står og ser på prislappen. Eg hadde aldri trudd eg kunne sleppe unna med den prisen. Latteren brer seg så, og varar heile vegen heim. Me serverar denne veka tre utvalde FirstPrice-perler.

Som kjend skal ein ikkje bruke mykje pengar på personleg hygiene. Friske kroppar reingjer seg stort sett sjølv, berre du tek tida til hjelp. Innimellom kan det likevel vera verdt å reinske opp litt, som til juletider eller runde dagar.

*Tannkrem 75 ml kr 4,90
Dette er ei sann FirstPrice-perle, med fluor, som underteikna har nytta seg av dei siste 3-4 åra. Der Solidox sel 75-100 ml for gudane-veit-kva, får nok FirstPrice colgatesmilet til å stivne der tannkremen går med 85% rabatt!

*4 tannbørster kr 9,90
FirstPrice veit at tannhygiene er viktig, og gjev difor alle sjansen til å delta. 4 tannbørster til kr 9,90 er under kr 2,5 pr stk. Ikkje veit eg kor mykje ei tannbørste normalt kostar, men eg vil tippe frå 10x prisen og oppover.

*Sjampo 500 ml kr 7,90
Hårvasken er ikkje lenger noko problem -- med FirstPrice kan du vaske håret minst to gongar i veka! FirstPrice veit dei har med sparsomme folk å gjera, difor står det også "For daglig pleie" på etiketten. Nuvel! Gløym ikkje at dette er konsentrerte saker, som naturlegvis kan vatnast ut!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar