av SR
Nøkkelen til suksess på sparefronten er som kjend å aldri vera nøgd og tota mangel på skam. Det er difor viktig å alltid klaga på den minste lille feil, men før du går til butikken må du gjera deg nytte av omlag halvparten av produktet. På den måten får du maksimal utnytting! Det gjer at du i det minste får ny vare, som jo er ein god bonus!
Er du riktig heldig (og dyktig) kan du venta deg større uttelling. I skrivande stund ventar eg på eit gåvekort frå Bunnpris etter å ha ytra min vrede over den lokale sjappa. Slike må rettast til det sentrale eller regionale leddet, då det er dei som er livredde for dårleg omtale, ikkje dei feite butikksjefane som hevar løn uansett. Her er det viktig å diskré leggja ved adressa di, slik at dei lett kan senda ut gåvekort. Dette fungerar - som kjend frå tidlegare innlegg - òg bra retta mot produsentar.
Det er med andre ord ikkje noko negativt om du blir behandla som drit av den kvisete fjortisen i kassa, eller du ser at ein i klovnekostymet på Kiwi legg frukta attende i disken etter å ha mista den på golvet. Dette kan føra med seg gode bonusar om du berre seg deg ned og skriv om det i ein mail, og legg til at "slikt går verkeleg ikkje an!".
Kiwikofta har blitt sett på som ei hån mot urfolket si folkedrakt. Slå det fast i ein mail, og kanskje det ventar eit gåvekort som avlat?
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar