laurdag 6. mars 2010

Kultur på billegsal

av KR

Me har fått somme stikk i sida frå kulturelt interesserte spararar, og underteikna er vorte oppfordra til å ta det noko lenger enn å la finkulturelle referansar stå som bisetningar eller parantesar.

Sjølvsagt leverarar me på oppfordringar.

Denne månaden tilrår me Samlaget si Dikt i samling med Olav H Hauge. 319 sider - og over 400 dikt - i hefta format til lyriske 129 kr. For å seie det med Hauge; "dikt i dag er billege". Forfattarskapet til modernisten og gartnaren Olav H Hauge tør vera kjend for somme også utanfor heimbygda Ulvik i Hardanger. Som kunstnar og lyrikar var han sjølvlærd, noko som truleg gjorde at han tidleg droppa enderim. Desto meir spanande for lesaren! Lat oss ta eit utdrag:

Sleggja
Eg er berre
ei sleggje.
Eg stend der no.
Eg lyt berre til
når det røyner på.

Sagi
Skrap,
seier sagi.
Stød ved.
Ho segjer kva
ho tykkjer sagi.

Ljåen
Eg er so gamal
at eg held meg til ljå.
Stilt syng han i graset,
og tankane kan gå.
Det gjer ikkje vondt heller,
segjer graset,
å falla for ljå.

Olav H Hauge på visefestival i Haugesund 1972.
Tid å hausta inn.
(det er forfattaren sjølv som les)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar