onsdag 18. mai 2011

Billeg 17. mai

av SR

17. mai kan fort bli ei dyr affære. Uteplassane veit å smi medan bunaden er varm, og kvir seg ikkje for å krevja godt over hundrelappen for litt is og nokre jordbær. Så til glede for dei som svidde av litt for mykje på grunnlovsdagen skal eg dela mi 17. mai-feiring:

Det heile starta med at eg var invitert til frukost - 0 kr

Turen gjekk vidare til sentrum for togunderhaldning i 2 til 3 timar - 0 kr

Etter toget sto gratis pølse og pils på univeristetet for tur - 0 kr

Så var det tid for middag, og det var sjølvsagt rømmegraut som sto på menyen. Eg kjøpte 900 gram frediglaga graut for 19,90, samt vossafår til 22,50. Halvparten av grauten, og 5-6 skiver vossafår var nok - 15 kr.

På ettermiddagen var det sosialt samkvem, kaker og leikar. I dette høyrer det med litt øl - ein svenskimportert og ein ekstravagant nasjonalromantisk norsk ein - 60 kr

Med god hjelp frå vêrgudane fekk eg pressa dagen godt under 100-lappen, grunna fråveret av is. Totalt blei dagen på 75 kr, og eg understrekar at det var ein upåklageleg dag.

2 kommentarer:

  1. Eg er ikkje slik ei festløve, så stryk øl på meg.

    Frokost lagde eg selv, rugbrød med hardkokt egg og apetittsild + ei kanne te. Dyrt, men litt må man unne seg på denne dagen.

    middagen var skinkestek(30Kr/Kg,Tilbud tidligere i år), mandelpoteter(2Kg for 10Kr på bunnpris i Molde nylig.) og svisker(firstprice. 10 - 12Kr eller deromkring.) Nytes sammen med kald eplecider(Europris), og til dessert, sjokolademousse(5Kr på RIMI salg tidligere + 2dl melk. = 2 porsjoner)

    Spiste andre porsjonen med Mousse nå nettop, og har fortsatt skinkestek nok til i morgen, også.

    Anthony_Lion

    SvarSlett
  2. Hos oss ble det både pølser og gassballong, is og brus som svigers spanderte. Glad og takknemlig for det selvsagt.

    Du viser samtidig med dette innlegget at det er mulig å kose seg uten å måtte bruke så mye penger. Helt klart riktig tankegang :)

    SvarSlett