fredag 17. august 2012

I natt jag drömde

av KR

Rettare sagt; det var eit mareritt.

Det er ikkje ofte eg hugsar kva eg har drøymt om, men det fins klåre unnatak frå regelen: Utgådde varer på kiwigaranti. Ja, slik er den - småkårsfolket sin våte draum.

Det er den draumen...

Sparebloggen har etterkvart vorten vidgjeten for sine datoraid på Kiwi, men me er ikkje mette av den grunn. Det har då vorte litt fangst også i sumar, men 7 pk spesialpølser frå Gilde er lite å skrive heim om. Måndag denne veka merka eg meg ein handfull pakkar marinerte spareribs på den lokale kiwibutikken. Sumaren er som kjend ikkje komplett før noko slikt har vore på grillen. Faktisk var utløpsdatoen 18.08.2012, akkurat på hell av sumaren, og varene kunne etter kiwigarantien hentast gratis 17.08.2012.

Ventetida var lang denne veka, og dagane var drøye. Dette skulle koma til å verte den lengste veka i mitt liv. Det var meg mot beteninga. Sparar versus kolonialist. Den gode mot den onde.

Det er den draumen me ber på...

Slagplanen vart lagt dagen før dagen. Her galdt det å stå opp i otta, og vera på plass før beteninga fekk summa seg mellom lukta av spareribs med og utan dato. Trikset er å koma før kl 0800 slik at minst mogleg av freebie-dagen går tapt. Og ganske riktig. Heile søvnprogrammet måtte forskyvast for å rekke denne dagen, klokka stilt 30 minutt fram.

Alt skulle likevel ikkje gå som planlagt denne natta. Det var tropevarme på Vestlandet, og underteikna måtte vri seg i søvn mellom svettetoktene. Det var uro i lufta.

Det er den draumen me ber på at noko vidunderleg skal skje...

Denne natta drøymde eg om kjølediskar på Kiwi. Det veit eg, for eg ville ikkje vakna. Eg drøymde om kjølediskar fulle spareribs utgått på dato. Faktisk var der nokre t-bonesteaks òg, men det er ei annan historie. Eg bråvakna kl 0700, svulten som ei løve. Dette var dagen å berre spasere inn på Kiwi og hente premien. Eg kunne høyre stemmer i bakhovudet mitt som minna om Olsenbanden "helmaks", "alt er taima og tilrettelagt", "det er bare å forsyne seg", "gi deg du'a, Kjell". Eg spaserte inn på Kiwi akkompagnert av Bent Fabricius-Bjerre.

Det heile var nedslåande! Kjøledisken var rydda. Spareribsa bortydda i butikk. Det var ikkje Kongen og knekten, det  var beteninga som hadde vore der kvelden før. "Amatører! Idioter! Pappskaller og hengerumper!"

Sparebloggen kjem sterkt attende, allereie måndag med vekas tilbod!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar