onsdag 17. april 2013

Kroken på døra for Rimi?

av KR

Ja, det er dette Pål R Silseth bak Norsk Kundebarometer spår etter tidenes dårlegaste Rimi-notering på kundebarometeret. Den låge plasseringa samsvarar godt med dei økonomiske resultata. Dessutan har då me då her på bloggen også siste 3-4 åra kunne observere kor dårleg Rimi gjer det i tilbodskampen kjedene i mellom. Sparebloggen finn ikkje tal på kor mange gongar me har bedt Rimi slutte å lure kundane sine gjennom tilbodskampanjane sine. Skal Rimi overleve må dei byrje å spele med opne kort, og ta kundane sine på alvor.

At konkurransen er enormt stor i norsk daglegvarehandel er ein av Sparebloggen sine mange kjepphestar. Det er ei myte av konkuransen er liten og varene dyre, dersom ein har augene med seg. Frå før har me sett Lidl og Ica Maxi legge ned grunna høg konkurranse og svake rsultat, og kan Rimi og resten av Ica-konsernet vera dei neste ut dørene?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar