torsdag 3. februar 2011

Berre gratis er godt nok

av SR

Etter oppmoding frå ei ivrig lesarinne vil me denne veka ta føre oss kva som er verdt å bruka pengar på, og kva ein like godt kan få gratis.

I bedriftene sin iver etter å marknadsføra seg sjølv, er det eit stort utval av varer som den sløsande brukar pengar på, men som me her inne på denne sida skaffar oss gratis frå andre kantar.


Det klaraste av alle varer ein kan få gratis, er den gamle travaren kulepennen. Ei kvar bedrift med respekt for seg sjølv har pennar med sin logo på. Sjølv trur eg aldri eg har brukt ei krone på pennar. Har utelukkande halde meg til pennar eg har fått eller funne. Det er klart at det er òg dårlege pennar på gratismarknaden, men utvalet er så stort, at det er inga orsaking for å kjøpa. Ein del bedrifter har no òg produsert opp markeringstusjar, gjerne med innebygd haldar med små lappar som ein merkar av sider i ei bok med. Ingen grunn til å bruka pengar på slikt heller med andre ord.

Men det er ikkje lenger berre pennar ein kan få gratis mot ein liten logo på. For meg er det eit marakel at det framleis blir produsert buffar frå merkje Buff - slikt får ein jo gratis kvar enn du er. Kva det er bilete av på buffen ser ein jo ikkje uansett, då den jo ligg samankrølla rundt halsen uansett.

Sekkar er òg noko mange brukar pengar på utan at det er behov for det. Eg har ikkje tal på kor mange sekkar eg har liggjande i storleiken rundt 30 liter, men eg brukar berre to av dei - begge har eg fått gratis.

I denne samanhengen vil eg gjerne avsløra eit triks for korleis ein kan god tilgong på marknadsføringsvarer: Bli venn med ein marknadssjef eller seljar eller likande i eit stort selskap. Sjølv kjenner eg ein i Glava, og der er det ingen grenser, og logoen er tilnærma usynleg. Han har bidrege i skapet med, og dette er ikkje kødd: treningsdress, slips, mansjettknappar, slippsnål, boksarar (rull'n ut!), hue og hanskar. I tillegg kjem tommestokkar, pastilløskjer og mykje meir.

I tillegg er det andre varer det er fullt legitimt å berre ta med seg. Det beste døme på dette er paraplyar. Slikt ligg att på bussar, trikkar, tog, forelesingar, uteplassar osv., og ingen kjem att og hentar dei. Det er nok av folk som brukar pengar på slikt, om ikkje du òg skal gjera det, så berre ta det med deg.

Elles er finn.no si avdeling for saker og ting som blir gitt vekk alltid populært: http://www.finn.no/finn/torget/gisbort/resultat. I skrivande stund kan til dømes du som bur i Oslo få deg ein, i mine auge, strøken 2+3 setar gratis.

Lukke til!

4 kommentarer:

  1. Hva med et innlegg om hvor man skal kjøpe/hva man skal betale for basis varer. Tenker på hvetemel, sukker, hakka tomater på boks, annen harmetikk.

    SvarSlett
  2. av SR

    God idé! Har vore inne på tanken, men har slege det frå meg, då det er resurskrevjande å vera innom så mange butikkar i tillegg til at prisane hoppar (mest) opp og (litt) ned. Men me tek det med oss vidare!

    SvarSlett
  3. Andre måter å få 'gratis' ting på er f.eks å melde seg som blodgiver.
    Har fått mange T-skjorter, håndduker, rykksekker, paraplyer, et multiverktøy, kopper, toalettsaker, teposer fra dem over åra...
    At man også får drikke så mye juice man klarer etter tapping og får blodet testa for alle mulige fæle sykdommer er enda en bonus.

    Konferanser/Seminar er fine saker.
    Ikkje bare får man utdelt penner, men også massevis av papir(om man kan ignorere hotell logoer) På noen av de flottere seminarene har eg fått skinnpermer(vel, et slags omslag med plass til ei A4 blokk, penn, visittkort - du finner gjerne kortet til foredragsholder der allerede. Det kan jo kastes )
    Gratis, om arbeidsgiver betaler for seminaret...

    Desverre har flere hoteller fått de ford*mte såpedispenserne på badet, så man får ikkje med seg de små flaskene så ofte som før.
    (F.eks Thons høye, smale shampoflasker holder til to vask om man er litt nøysom, og såpestykka er veldig greie når man er på camping.)

    SvarSlett
  4. Bruk arbeidsklærne på privaten, kven seier det er feil å gå med v-genser med logo på byen?;)

    SvarSlett