torsdag 8. september 2011

Underhaldning

av SR

Det er ikkje noko nytt at me er faste sjåarar av Luksusfellen, og den hakket drøyare Lyxfällan frå Sverige. "Skallen" er vår helt og vår ledestjerne, og ikkje minst er skadefryd den beste fryd. Me reagerar likevel sterkt på dei feite gåvene deltakarane får fordi dei har vore så "flinke" den siste veka. Men me seier som Kjell Kjellen Bigset, "la gå!", for me er sjølvsagt i ekstase over nye episodar på skjermen. Kan nesten ikkje venta med å sjå neste episode med han som har fått varsel om utkasting neste veke.

Men det er ikkje berre Skallen som stiller opp med god underhaldning for oss spararar. Det er meir regelen enn unntaket at rosabloggarane er reine sløsebloggarar. Eit kort sitat frå alle rosabloggarar sitt store idol, Jan Thomas, seier meir enn tusen ord: "14 800 kr er jo ikke noe for en pen veske!".

Sjølv kjem eg til å følgja denne bloggen i tida framover, og eg trur nok denne bloggaren bør svinse innom her ein tur òg. Særleg med tanke på at fyrste innlegg hadde tittelen "Ting jeg måtte ha som jeg ikke visste".

1 kommentar:

  1. Jeg rødmer, tenk at Sparebloggen var innom bloggen min. Nå ble lista veldig høy. Takk for smiger, jeg skal prøve å ikke bli luksusfelle kandidat.

    SvarSlett