måndag 5. november 2012

Tilbod

av SR

Joker
Poteter til 10 kr/kg er ikkje så mykje å ropa hurra for, 800 g karbonader frå Gilde til 29,90 er derimot innanfor.

Ica
Stor 10-kronarsmarknad med mellom anna 250g Krone-kaffi, div taco og elles dei velkjende 10-kronarsvarene som blodpølse og div pålegg.

Spar
Du veit jula nærmar seg når det blir priskrig på ribbe. Det lovar bra for førjulstida når me allereie no ser familieribbe til 29,90 kr/kg! Elles held ti-kronersmarkaden fram, men kjøtdeiga har dei klokeleg fjerna etter å ha lese om Sparebloggen sin razzia på sørvestlandet.

Mega
Har denne veka 40% på tekstilar frå Pierre Robert og La Mote. Elles noterar me oss at fyrst bud på Gilde sitt pinnekjøt er på 179 kr/kg. God det er lengje att til jul! Når det er sagt ligg X-tra sitt på 119 kr/kg.

Bunnpris
Byr på fryseshow på varer frå Findus. Klementinar til 13,90 kr/kg er det heller ikkje noko å seia på.

Obs!
Har denne veka mange kjende varer til 10 kr. Av dei meir utradisjonelle 10-kronarsvarene vil særleg framheve 2x125g laks (40 kr kg). Her er det mogleg å gjera nokon kupp, men løft alltid på prislappen! I tillegg har Obs denne veka Philips hårklyppar til 199 kr, sjå også Sparebloggen sin test av hårklypparar.

1 kommentar:

  1. Hei!
    I dag har jeg vært på sparetokt. Den første av sitt slag så langt i mitt liv, må jeg vel si.
    Først gikk jeg 15 min fra jobb til Jokerbutikk og kjøpte alt de hadde av karbonader fra Gilde (4 pk). Deretter tilbake. Kjørte til Buskerud Storsenter og OBS for å kjøpe laks. Det hadde de ikke, men kjøttdeig av svin til 10 kr. hadde de, så jeg kjøpte 7. Deretter må jeg nevne at jeg ble fanget av legohylla og kjøpte julegaver (Hallweenlego) til 2 av gutta mine. Men da sparer vi jo penger i desember. Etter en tur innom Gulskogensenteret for å fjerne de kunstige neglene mine som koster alt for mye, tok jeg turen til Mega og kjøpet ullongs, strømpebukser, votter, sokker, ullgenser - mest til meg selv for det til barn var temmelig utplukket. Brukte kanskje litt mye (620 kr) - men fornøyd med å ha fått kartlagt hvor butikkene var til neste gang, samt kommet igang med sparejakt. Hadde aldri vært på verken Joker, Obs (kun en gang) eller Mega. Litt koster det jo pr. kilometer også, men jeg er kjempefornøyd og motivert. - Kjøpte forresten first price sjampo tidligere i uken. Mannen min var med å teste den til topps på tv- 2 hjelper deg sist uke.
    Gleder meg til flere tips!
    Mvh Jazzgirl

    SvarSlett