måndag 17. januar 2011

Gratis trening og færre bilringar

av KR

Det er visst dyrt å trene i Noreg, ja dette i følge VG. Er kanskje det grunnen til at bilringen min stadig får tilført meir luft? Uvisst! Månadsprisar kring 4-500 kr er visst standarden over heile landet, ja dette i følgje VG. Ikkje berre ét det norske folket dyrt, dei betalar faktisk dyrare for å kvitte seg med overskotsmåltida! Er det rart hushaldningsbudsjetta sprekk kring om det ganske land?

Nuvel! Etter Sparebloggen sine opplysningar er det fri ferdsel til fots i utmark heile året. For den røynde spararen tilbyr òg utmarka feriemoglegheiter, og her er du langt unna bleike, britiske solturistar og sleske, tyske bratwürster. I tillegg sparast du for ei rekke overivrige svenske reiseleiarar, og dertilhøyrande bingo- og quizkveldar.

Sparebloggen meinar at det norske folket openbart har det for godt. Livsfarleg godt. Det norske folk ét seg til døde. Byt difor ut middagsfatet med frukostfatet, og halvér porsjonane i dag! Dette sparar du pengar på i alle ledd, både overfør kjøpmannen - og ikkje minst overfor treningssenteret. Matbudsjettet kan altså lett halverast, og halverast enno ein gong om du følgjer Sparebloggen sine innkjøpstips.

Sprei den glade bodskapen, pay yourself first!

1 kommentar:

  1. Treningssenter: Sløye saker...

    Det som er mest utrolig er alle de dyre bilene utenfor disse, og som gjerne tilhører folk som bor 'ganske nær'. Hvorfor forsøker de ikkje i det minste å gå eller sykle til senteret?


    Selv går eg i fjellet.
    Om høsten har eg bærplukker og frysebeger i ryggsekken, slik at eg kan plukke blåbær og tyttebær og lage min egen sylte.
    Ønsker eg å VIRKELIG trimme fyller eg ryggsekken med 20Kg ballast(bøker eller papir er greit. vanndunker for de som er pingler) og finner frem vandrestavene.
    Brenner gjerne 500 - 600 kalorier / timen når man sliter seg oppover fjellet da.

    Ellers er det mange muligheter i hverdagen også.
    Ankelvekter, f.eks.
    Ta en litt lengre vei til bussholdeplassen om morgenen?
    (Eg går 1.5Km til bussboldeplassen hver morgen, og det samme eller lengre hver ettermiddag.)

    SvarSlett