måndag 29. august 2011

Vekas tilbod

av KR

* Joker
Horre steikje! Spareblogg-klassikaren 400g kjøtdeig frå Gilde til 19,90 er tibake i hyllene (5 pr kunde). Gjer klar for hamstring, lausskjegg og falsk legg. Elles er det lite å hente på Joker denne veka.

* Rimi
For den som likar mild ost er Norvegia til sals for 54,66 kr kg (pk á 730g). Elles må me gratulere Rimi med "tilbodet" på kjøtdeig, som berre er 67% dyrare enn Joker denne veka.

* Spar
Når ikkje heilt opp denne veka med milde Norvegia til 59,90 pr kg. Ikkje godt nok.

* Kiwi
Pushar framleis dyr karbonadedeig. Vekas "Go'helg"-tilbod er kyllingfilet 160g til 16,90. Ingen höydare.

* Obs
Fløtemysost og Gudbra...nei, brunosten går denne veka til 49,90 pr kg. Lettsalta torskefilet til 79,90 pr kg er heller ikkje gale.

* Mega
Sel aurefilet til 99 kr kg denne veka, styr unna - og plukk heller med deg rund aure frå frysedisken til 25-30 kr kg.

* Ica
Maxi har framleis stor 10-kronarsmarknad. Elles er det lite å hente på Ica.

Konklusjon: Vekas tilbod er kjøtdeiga til klassiske 19,90, vekas kaktus går til Rimi si kjøtdeig.

7 kommentarer:

  1. Ingen kommentarer til dagens tilbud, men et lite spørsmål...

    Noen som kan sjekke om Joker har 'Bayersk kjøttpostei' i påleggshylla(porsjonspakniner)
    Fant det hos Joker i Kirkenes, men siden eg 'reiser lett' og ikkje vil at securitatas skal se snålt på meg, så kan eg ikkje bringe med meg så forferdelig mye på flyet hjem...
    (Dvs. om det er plass til noe etter at eg har vært i Nikel, Russland i morgen... Jobben spanderer... Og med overtid Reise + kostgodtgjøring kommer denne turen til å gå godt i + om eg unngår de verste souvenirene. Sprit og tobakk får vi ikkje handle med oss... )

    SvarSlett
  2. av KR

    Min lokale Joker-butikk førar diverre ikkje den bayerske posteien. Dette var eit produkt eg trudde var gått ut or handelen inntil du no melde om det. Har heller ikkje sett det i andre daglegvarebutikkar, så det må vera ekstremt sjeldan og langt unna standardsortimentet. Sidan du ikkje får ta med deg kvota di frå Russland, får du nytte "kvota" di på Joker Kirkenes!

    SvarSlett
  3. Takk for Sparebloggen!
    Den er fantastisk.

    SvarSlett
  4. Bayersk produseres fortsatt, men bare i porsjonspakker, og inntil nå trodde eg at det BARE ble solgt til 'storhusholdninger'. Min søster skaffa meg en eske(tror det er 80 i den) for ett par år siden, men hun har ikkje lengre mulighet til det, desverre.

    Ryggsekken er full av en Matruska dukke, undertøy, snop(Også billig i Russland), te(jada... ) ei bok, netBooken...
    Å sjekke inn bagasje er uaktuellt.

    Mulig eg har tid til å handle, og stikke innom posten etter at eg er ferdig med møtene i morgen...

    SvarSlett
  5. Forresten, var det ikkje en som savnet ei STOR gryte?
    REMA har ei 12L gryte til 99.-

    SvarSlett
  6. av KR

    Det kan vera eit lokalt tilbod. To av mine lokale Rema-butikkar hadde ikkje dette grytetilbodet. Derimot hadde dei ei av Erling Sundal sine "gryter" (som i gryterettar) til 98 kr...

    SvarSlett
  7. Ooops....
    Det sto på side 3 i brosjyra, og bakerst såg eg at 'side 5 - 8' bare gjaldt for Sogn&Fjodane + Møre&Romsdal.
    Eg la ikkje merke til teksten på side 4, som spesifiserte 'Averøy, Elnesvågen, Evja, Fuglset, Førde, Løkkemyra, Moa, Reknes, Strandgata, Ulsteinvik, Årdalstangen'

    SvarSlett