fredag 26. august 2011

Sokalla spareferie

av KR

På oppfordring er eg beden om å referere frå min sokalla spareferie. Det går nemleg rykter om det. Spareferie?! Pfføy, seier no eg! Høyr berre her:

Det heile starta med ein køyretur frå sørvestlandet og nordover 30 mil i bil. Ikkje så blodig som illustrasjonsbiletet indikerar, men blodraude tal i rekneskapen likefullt! Bensinprisen tør vera kjend, bompengar og ferjesamband like så. Berre bilturen kosta meg over 500 kr. Så var det dagesvis med tapte kilokaloriar, og tilhøyrande tapte feltrasjonar og spekemat. Eg tør knapt anslå matbudsjett, fyringskostnadar og overatting, men lat oss seie 300 kr for ei langhelg. Så var det å vende nasen nedover i dalen, og attende til sivilisasjonen. Der gjaldt det å leve på andre nok til å tene inn att reisekostnadane. Det gjekk vel med 8-9 dagar med fullpensjon hjå mine foreldre, som naturlegvis ikkje kunne ta seg betalt for mi veitsle. Der levde eg som ein pleietrengande til eg måtte returnere sørover, ei reise som kosta meg nye 500 kr i bil og billettar. Ferietur nr 1 kom inn på 1300 kr. Argh!

Så var det ferietur nr 2, ikkje særleg meir kreativ - då vinnarresepten i grunn vart funnen i ferietur nr 1. Bilturen gjekk denne gongen noko lengre nordover, men med same målet; feltrasjonar og fulle spisskammers. Nøkkelen bak spareferiar er nemleg gratis overnatting og apostlenes hester. Sparebloggen vil difor nok eingong minne om at det er gratis ferdsel og overnatting i utmark heile året. Me vil tilrå nødbuene som står kringom i landet, som gratis overnattingsalternativ om teltet skulle vera søkkvått, og Sparebloggen vil her særleg framheve den eksklusive Lordehytta. Her finn du både gratis benk og ved - er du heldig også noko hermetikk i skapet! Sjølv fann eg berre tomme etterlatenskapar av tysk fabrikat (Erdnüsse). Gratis er det likevel langt i frå å reise rundt i dette landet, for ferietur nr 2 kom inn på 1500 kr - 1 veke i utmark og 1 veke i innmark. Sum ferie nr 1 og 2 = 2800 kr. Dobbelt-argh!

Trøste og bære, berre 95% av feriepengane gjekk på sparekonto dette året.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar