måndag 9. januar 2012

Tilbod veke 2

av SR

Spar
Har ti-kronersmarknad òg denne veka. Byr mellom anna på billeg leverpostei, suppe, kjeks og 2 x avokado.

Joker
Like før hjarta stogga her i bladstova når eg såg Norvegia og 29,90. Dette kunne blitt ein rekordstart på året, men det var altså 29,90 for 500 gram. Likefullt er 59,80 kr/kg ikkje feil det heller. Elles får du isbergersalat og Ritz-kjeks for 10 kr.

Mega
Satsar på sjømat denne veka. 40% på fiskemat frå Findus og torsk til 59,90 kr/kg er godt nytt. 99 kr for 1,1 kg ferske kyllingfiletar er billeg for å vera nettopp det det er, men me tilrår heller first price sine frosne filetar til omlag 110 for 2 kg.

Rimi
Strimla svinekjøt til 54,90 kr/kg er ikkje berre bra, men faktisk billegare enn kjøtdeig på tilbod. Men la det bli med desse strimlane.

ICA Nær
Gule, grøne og raude eple til 9,90 kr/kg. Punktum.

ICA Maxi
Til liks med Spar er det òg her ti-kronersmarknad, men er tradisjonelt med betre utval.

ICA Supermarked
Òg her er det ti-kronersmarknad!

Bunnpris
Ingen endringar på dagstilboda til bunnpris i høve til i fjor.

Obs!
Liten tvil om kva som er tilbodstrenden for 2012! Òg Obs! har ti-kronersmarknad denne veka. Her er det berre å søka over alle butikkane, og plukka med seg dei beste tilboda.

4 kommentarer:

  1. Stort 10kroners marked på Safari også for de som holder til i Bergen

    SvarSlett
  2. Sjekk REMA...
    Julekalkun 19.90 / Kg.
    Eg fant også at Landlord pastasaus på glass nå koster 5.30.
    Et glass holder til mange porsjoner pasta, eller til en stor ovnsrett... ;-)

    Anthony-Lion

    SvarSlett
  3. Kiwi
    Fulgte rådet til sparebloggen her angående kiwi og holbarhets dato.Endte opp med 2,5 kg gratis nakkekoteletter. Så kiwi fortsetter nyttårsfeiringen ja . Bra vi hr Kiwi.

    SvarSlett
  4. Har fulgt bloggen din noen uker nå. Artig lesning må jeg si.

    Jeg må vel innrømme at jeg ikke er så opptatt av sparing at jeg tråler gjennom alle hyllene til Kiwi for å finne gratisvarer. For det første er ikke min lokalbutikk en Kiwi, og for det andre er det faktisk ganske mange folk som mer eller mindre har det som "jobb" å lete på Kiwi, så konkurransen er stor.

    Jeg har derimot en "latmannsvariant". Min lokale Rimi-butikk smeller til med 50 % avslag på varer med kort utløpsdato, og ikke nok med dét, de merker til og med varene for deg. Har ca. 3 kg. indretfilét av storfe, 1 kg. edelgris, 2 kg. ytrefilét av storfe, 4,5 kilo kjøttdeig, 1,5 kg. kyllingkjøttdeig, samt lammelår og noen nakkekoteletter og skinker i fryseren. Alt til halv pris. Jeg regner med å ha spart nærmere 2000 kr. til sammen de siste to månedene etter at jeg begynte å handle den type produkter.

    Jeg liker å lage all mat fra scratch selv, og jeg har liten interesse i å kjøpe ferdigmat, halvfabrikata og posesuppe på tilbud. Jeg har derfor latt tilbud på diverse Fjordland-mat, pølser, sylte, kjøtt-, karbonade- og medisterkaker, burgere og ferdigmarinert mat ligge. Mye penger å spare på Rimi, uten at det kreves særlig mye innsats. Et fint sted å starte for den uerfarne vil jeg tro.

    Moren min handlet for øvrig på Meny i dag, og de lar visstnok varer med dagens dato gå for 1/3-del av prisen. Ikke helt som Kiwi, men allikevel. Større varutvalg gir antagelig muligheter for noen kupp også der.

    SvarSlett