tysdag 3. januar 2012

Nytt Kiwi-raid

av KR

Som meldt under vekas tilbod kom eg i går kveld over eit parti kjøtvarer med utgongsdato 04.01 på Kiwi. Desse kunne følgeleg hentast gratis i dag, ut i frå Kiwi sin før omtalte datogaranti.

Det gjaldt å møta tidleg i døra, slik at beteninga ikkje rakk ryddene hyllene før meg. Like etter opningstid i dag tidleg trappa eg difor opp, spaserte inn og henta dei 6 pakkane med Gilde langtidsmørna flatbiff av storfe. Veni, vidi, vici!

Totalt 12 biffar, over 2,3 kg til ein verdi av 440 kr. Dette kjem på toppen av dei 11,5 kiloane med filetkjøt eg raska til meg like før julaftan. Fleire månadar med gratis middagar, og eg trur sanneleg det er meir å hente. Ikkje berre nær utgått på dato, men langtidsmørna også frå produsenten - det er Gilde det!

5 kommentarer:

  1. Ikkje like billig... men...
    Coop Extra Bygg selger mopedhjelmer for 199.-
    Ikkje bare den åpne 'frys haka av deg' typen, men også 'systemhjelmer' hvor hele fronten er hengsla. Om de er av brukbar kvalitet så er dette latterlig billig. Husk at slike hjelmer har begrenset levetid, gjerne 4 - 6 år før plasten begynner å bli sprø, polstringa er gjennområtten osv.

    Anthony-Lion

    SvarSlett
  2. av SR

    Skal vera bra det. Slikt er det strenge standard minstekrav frå det offentlege, så kvaliteten skal det ikkje vera noko å seia på. Behag er jo noko anna, men det kjem ev. i andre rekkje.

    SvarSlett
  3. Behaget er i andre rekke, ja.
    Det er samme modell som ble solgt på LIDL før de (desverre) gav opp her i pottitlandet.
    Såvidt eg kan se har de bare endra ørlite på låsene til visiret(på systemhjelmen. Kjøper ikkje den åpne modellen, så brød meg ikkje engang med å granske den) og det elastiske materialet under haka er borte. (De av oss med den gamle hjelmen kan sikkert flytte det over)
    Det som evt. trekker mest ned på denne er at det er dårlig med polstring på haka, så om du tryner vil du ende opp med et avtrykk av låsmekanismen på haka.
    Bortsett ifra det grusomme mønsteret, så har den en noe ruere overflate enn før, så det er mindre fare for at den glipper ut av hanskekledde hender.
    Med andre ord en grei hjelm for den seriøse sparer. (Vi kjøper billig, men IKKJE brukt.)

    Coop selger også jakke og bukse, men de er ganske tynne så eg er i tvil om hvor godt de beskytter når man sklir bortover asfalten.
    for hansker anbefaler eg å se på Biltema sine(mulig de har brukbare drakter også) og da spesiellt den forede varianten. Forlenger mopedsesongen betraktelig...
    Scooterkjørere trenger ikkje spesielle kjørestøvler da de ikkje må gire med tåa(MC-støvler har ei ekstra hard pute for det) og heller ikkje har pedaler eller dill som skolisser kan henge fast i, men man bør likevel ha noe som beskytter. Selv bruker eg forsvarets klassiske Marsjstøvler.(Fine for turer i skog og fjell, godt grep om vinteren og på svaberg, og passer på Kandaharbindinger slik som finnes på gamle NATO-planker. Flerbruk er også en måte å spare på.)

    Anthony-Lion

    SvarSlett
  4. Tilgi meg, for eg har syndet!

    Eg kjøpte OST til full pris!
    60.40Kr/Kg... (First Price Hvitost.)

    Skulle lage middag og oppdaga at eg hadde glemt å ta hvitost ut av frysern, så måtte innom Kiwi.
    (Kombinerte det med å hente pakke i post i butikk der)
    Tok meg en titt i kjøttdisken siden noen andre har hatt så stor lykke...
    Ingenting med 'rett dato', men...
    Halv, rund julesylte for 29.40/Kg
    400Gram sossiser for 5.40/pakke (Kort holdbarhet, defor nedprisa)

    Anthony-Lion

    SvarSlett
  5. Kiwi er konge. Var innom å henta to kartonger med frittgående egg?!:P Egg holder seg jo 2 mnd etter best før datoen! Stekt egg, kokt egg, suffle, omelett, kaker. MYe man kan lage med egg. Selfølgelig fordelte jeg det på mennesker rundt meg. (så de tenker på meg neste gang de har noe til overs). Kjenner mange som liker å fiske dermed får jeg fersk fisk i retur :)

    SvarSlett