onsdag 18. november 2009

Klag!

av SR

Det er ei kjend sak at det er mykje dårleg service, varer, reinhald og generelt alt ein betalar pengar for! Der og då er det irriterande, men i ettertid kan det bli til glede, rein økonomisk glede!

Ein god sparar er sjølvsagt klar over at det er mogleg å gjera seg rik på å kjøpa dårleg frukt hjå både Kiwi og Bunnpris, ta vare på kvitteringa, og krevja dobbel pris tilbake. Har du problem med å finna dårleg frukt (burde ikkje vera problem hjå Bunnpris vertfall!), så kan du kjøpa fin frukt og spare på den til den er dårleg. Kjøp så ny fruk (ny kvittering) og kom attende ei lita stund etter og klag på frukta. Her er det gode pengar!

Elles er det store moglegheiter viss ein vil spela på ulike produsentar sitt samvit. Send klage på produkt til produsenten, men hugs å leggja ved adressa. Nokre produsentar krev at du sender med ein smak av produktet som dei kan analyserast på labben deira. Uavhengingig av om det var usmak eller ikkje, så send med produktet. Det er ikkje naudsynt med meir enn ein liten bit, så kan du eta resten. Då sender produsenten eit plaster på såret, som alltid er gåvmildt! Me sparebloggarane har gjort dette til gangs, og har motteke mellom anna gåvekort (2-300 kr!), mjølmiksar og sjokolade.

Her gjeld den gyldne regelen om å klaga på alt! Me veit Vinmonopolet har etterlyst fleire produktklager, og reknar med 5-10 % produktfeil. Og når me fyrst er inne på alkohol, så fekk me tips frå ein som jobbar på Hansa om at ein må klaga på øl med lite skum på toppen. Her gjeld som vanleg regelen om å drikka opp halvparten fyrst, for så å slå fast til mannen i baren eller på polet at dette ikkje held mål.

Jubel: Spareblogg-TV om taparane på Luksusfellen er attende på TV3 onsdagar 20.30. There is no such fryd, as skadefryd.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar