onsdag 2. mars 2011

Test: Tannkrem frå First Price

av SR

I serien der me testar kvaliteten på billegprodukt, har me denne gongen kome til:

Produkt: First Price tannkrem.
Pris: 4,90 for ei tube på 75 ml.

Funksjonalitet 5 av 5

Sjølve tuba er som andre, og det er korkje lettare eller vanskelegare å klemma ut dei siste restane. Ein dag eg får anden over meg skal eg eg laga ei fotoreportasje over korleis ein får tuba til å vara 3-4 gongar ekstra.

Elles har eg brukt mykje billegtannkrem, og då stort sett First Price. Når eg var til tannlegen i sommar, fekk eg skryt, så det er ikkje noko å seia på effekta heller.

Appetitt 2 av 5
Smaken er tam, og gir ikkje noko sterk frisk kjensle i munnen. Sjølv er eg tilhengjar av sterk mentolsmak, og slik sett er denne tannkremen skuffande. Det er likevel klart at produsenten har utbetra den noko det siste året, då det før var endå mindre smak. Smaksskilnaden frå sløsemerket Zendium er likevel ikkje så stor.

Vidare er det på det reine at den skummar lite, noko som trekk ned.

Fordøying 5 av 5

Bruk av denne tannkremen byr korkje på problem i den eine eller andre enden. Eg har likevel ikkje ete dette produktet, berre pussa med det, og kan slik ikkje gå god for eventuelle verknadar knytt til slik bruk.

Tilråding: Dette er eit produkt me kan gå god for, som eit middel for den som eine og åleine tenkjer på munnhygiene og pris. Er du nøyen på smak, er ikkje dette tannkremen for deg. Men hugs, då må du òg opp i pris!

7 kommentarer:

  1. Tannkrem skal helst ikke skumme så mye, mindre skum, mindre såpe. Sånn generelt. Jeg prøvde den en gang, og det var på vei til tannlegen. Men jeg fikk ikke åpnet den. Mulig det er en teknikk. Det irriterte meg. Ellers var jeg fornøyd.

    SvarSlett
  2. av SR

    Ja, det er sant! Det kan fort bli for mykje skum!

    Tuba er noko vanskeleg å opna, men når du finn ut korleis er det genialt. Toppen av korka må setjast mot tuten og vri rundt, så er forseglinga broten.

    SvarSlett
  3. Om du savner skum men ikke vil fire på pris, vil jeg tipse om Landlords Tannkrem fra Rema 1000 til 4,50 kr. Personlig foretrekker jeg mindre skum, denne var veldig såpete. Mild mintsmak.

    SvarSlett
  4. Jeg vil også legge inn ett godt ord på Rema 1000 sin Landlord tankrem.
    Noe som også veier tungt hos meg er at den har hengslet vippe kork.
    Korken er med andre ord alltid der og man mister den ikke, korken blir så og si alltid satt på igjen.
    Selv lathanser setter korken på tuben når det er vippekork.

    -1931

    SvarSlett
  5. Landlords er bedre ja. Den ser også mye lekrere ut, slik glinsende blå greier.

    Landlord er generelt bedre enn first price på det meste, også priser.

    SvarSlett
  6. FirstPrice tannkrem var mye bedre før med mild smak som ikke gå ekkel ettersmak i munnen timevis etterpå!
    Men røkere liker vel stek smak. Selv har jeg måttet gå over til Colgate grunnet at Firstprice nå øker spyttekjertlenes produksjon lenge etter bruken! Og det er ubehagelig!

    SvarSlett
  7. Spytt er basisk og dreper bakterier. Det er en fordel for tannhygienen.

    SvarSlett